Minden, ami változás – ez lehetne a mottónk itt, az újonnan elindult Változásbejelentő blogon.
Először a közműszolgáltatások világában segítünk abban, hogy mit szükséges tenni, hova érdemes fordulni lakásvásárlás vagy albérletbe költözés után, házasságkötést vagy válást követő névváltoztatáskor, vagy éppen a céges székhely vagy telephely módosítása esetén. Megnézzük, hogy melyik közműszolgáltató milyen lehetőségeket kínál, milyen dokumentumokat követel meg és mennyire gyorsan intézi az ügyeket az átíráskor vagy egyéb változtatási igények átvezetésekor. Foglalkozunk azzal is, hogy maguk a fogyasztók mennyire nyitottak az új, kényelmi lehetőségek felé. Mindezekről a jövőben hetente több posztot olvashattok.
Emellett várjuk a saját tapasztalataitokat is a közműátírással járó ügyintézésről, legyen szó rugalmas, gyors és kedves ügyfélszolgálati munkatársakról, vagy akár hónapokig tartó levelezésekről és az ügyfélszolgálati irodákban végigvárt hosszú órákról. Egyúttal a panaszoknak is helyet adunk, hátha ezzel is segíthetjük az ügyintézés folyamat egyszerűsítését, felgyorsítását.
Folyamatosan beszámolunk továbbá a közműszolgáltatási piac változásairól, mozgásairól, újításairól, és arról, mindez hogyan érinti a fogyasztókat, vagyis minket.